yasak yasak derbilerde.
geçen senelerde bjk-fb maçına gitmiştim.ne maçtı be

semih erdenle rasim başak bize hareket çaktı tüm tribün bir başladı saydırmaya.bir daha kafalarını kaldırıp tribüne bakamadılar.Eğer o maçta rakip seyirci olsaydı kesin kavga çıkardı.