Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
10 nisandaki Türk telekom - Galatasaray Cafe Crown maçına gitmek istiyorum ama arkadaşım Gs tarafına bilet alamazsın sadece Türk telekom taraftarı maça girebiliyor diyor. Aslı nedir. gitsem türk telekomlu taraftarla mı oturmak zorundayım?