arkadaşlar bilmiyorum ama bazı arkadaşlar burayı başka forumlarla karıştırıyor.hergün bir tartışma hergün siyaset içerikli mesajlar konular vs.gidiyor ve ben bundan artık rahatsız olmaya başladım kendini bilmezler gelip saçma saçma linkler verip bizi sinirlendirerk tartışma çıkarıyorlar sonunda banlanıyorlar ama yine bir yerden davetiye bulup aynı şeyi yapmaları zor değil.Eskiden bu bölünde aşk acısıyla yanan derdine çare arayan arkadaşların konu açtığı bir bölümdü ve konularda bir olup arkadaşa yardım ederek çaresini buluyorduk ve bu bize zevk veriyordu ve sevindiriyordu ama şimdi saçma saçma konular gelmeye başladı yine güzel konular geliyor mesela bugün bir arkadaşımız gördüğü komik rüyayı anlatmış ama bir tane güzel konu varsa 10 tane tartışma çıkaracak içinde siyaset olan konular açılıyor tamam bende siyaseti severim çevremde siyasetçi kimliğim ile tanınırım ama bu tartışmaların yeri burası değil diye düşünüyorum.Bu konu hakkında bence daha hassas olmalıyız bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz...
arkadaş bu konuyada -rep verilir mi ya
(