• 04-04-2010, 16:40:28
    #1
    arkadaşlar bilmiyorum ama bazı arkadaşlar burayı başka forumlarla karıştırıyor.hergün bir tartışma hergün siyaset içerikli mesajlar konular vs.gidiyor ve ben bundan artık rahatsız olmaya başladım kendini bilmezler gelip saçma saçma linkler verip bizi sinirlendirerk tartışma çıkarıyorlar sonunda banlanıyorlar ama yine bir yerden davetiye bulup aynı şeyi yapmaları zor değil.Eskiden bu bölünde aşk acısıyla yanan derdine çare arayan arkadaşların konu açtığı bir bölümdü ve konularda bir olup arkadaşa yardım ederek çaresini buluyorduk ve bu bize zevk veriyordu ve sevindiriyordu ama şimdi saçma saçma konular gelmeye başladı yine güzel konular geliyor mesela bugün bir arkadaşımız gördüğü komik rüyayı anlatmış ama bir tane güzel konu varsa 10 tane tartışma çıkaracak içinde siyaset olan konular açılıyor tamam bende siyaseti severim çevremde siyasetçi kimliğim ile tanınırım ama bu tartışmaların yeri burası değil diye düşünüyorum.Bu konu hakkında bence daha hassas olmalıyız bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz...
    arkadaş bu konuyada -rep verilir mi ya(
  • 04-04-2010, 17:48:12
    #2
    Forum genişledikçe vesaire bu tür olayları görmek mümkün oluyor.

    Konular açılsa da bir şekilde tekrar kapatılıyor zaten.

    İnsanların bazıları tam olarak KURALLARI okumadığı için bu tür polemiklerde çıkması kaçınılmaz oluyor.

    Bir Pagerank olayında dahi Siyaset yapılıyorsa sonu oraya varıyorsa gerisini siz düşünün artık derim.
  • 04-04-2010, 18:31:05
    #3
    ama millet stresini burada atıyor bence gayet normal ilerliyor
  • 04-04-2010, 18:41:51
    #4
    cesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama millet stresini burada atıyor bence gayet normal ilerliyor
    kardeşim millet stresini atsın eyvAllah zaten sözüm adabıyla mesaj yazanlara değil gelip zevzek mesaj yazanlara konu açanlara benim sözüm bunlara.
  • 04-04-2010, 19:48:41
    #5
    Sen de bulaşırsan siyasi konulara hiç rahatsız edici olmuyor. Hatta yönetim de adaletli olduğunda zevkli bile oluyor
  • 04-04-2010, 19:59:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen de bulaşırsan siyasi konulara hiç rahatsız edici olmuyor. Hatta yönetim de adaletli olduğunda zevkli bile oluyor
    Evet +
  • 04-04-2010, 20:03:42
    #7
    orada tartisma burada tartisma bence biseyin ciktigi yok off topic adi ustunde serbest birakilmali (:
  • 04-04-2010, 20:09:04
    #8
    evet yüzde yüz haklısın
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orada tartisma burada tartisma bence biseyin ciktigi yok off topic adi ustunde serbest birakilmali (:
    bence de
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen de bulaşırsan siyasi konulara hiç rahatsız edici olmuyor. Hatta yönetim de adaletli olduğunda zevkli bile oluyor
    ve son olarak konu sahibine bir sorum var,
    rey_joven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden bu bölünde aşk acısıyla yanan derdine çare arayan arkadaşların konu açtığı bir bölümdü ve konularda bir olup arkadaşa yardım ederek çaresini buluyorduk ve bu bize zevk veriyordu ve sevindiriyordu
    yazmışsın, acaba daha önce kimin aşk derini çözdün yada çözdüler(3.tekil şahıslar)
  • 04-04-2010, 20:26:58
    #9
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet yüzde yüz haklısın

    bence de


    ve son olarak konu sahibine bir sorum var,

    yazmışsın, acaba daha önce kimin aşk derini çözdün yada çözdüler(3.tekil şahıslar)
    çözülmesine yardımcı olduk yada oldular diyelim orda küçük bir cümle hatası olmuş