evet yüzde yüz haklısın
MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orada tartisma burada tartisma bence biseyin ciktigi yok off topic adi ustunde serbest birakilmali (:
bence de
KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen de bulaşırsan siyasi konulara hiç rahatsız edici olmuyor. Hatta yönetim de adaletli olduğunda zevkli bile oluyor
ve son olarak konu sahibine bir sorum var,
rey_joven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden bu bölünde aşk acısıyla yanan derdine çare arayan arkadaşların konu açtığı bir bölümdü ve konularda bir olup arkadaşa yardım ederek çaresini buluyorduk ve bu bize zevk veriyordu ve sevindiriyordu
yazmışsın, acaba daha önce kimin aşk derini çözdün yada çözdüler(3.tekil şahıslar)