• 04-04-2010, 20:28:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Rep i öğrenen çocuklar saçma şeylerden rep veriyor Haklısın
  • 04-04-2010, 20:32:08
    #11
    Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rep i öğrenen çocuklar saçma şeylerden rep veriyor Haklısın
    biliyorum hocam ne yapalım canları sağolsun
  • 04-04-2010, 21:25:59
    #12
    bence gayet güzel durumda. takip edip eğleniyorum tartışmalarla, sohbetlerle
  • 04-04-2010, 22:57:33
    #13
    Ya hu biz de sabahtan akşama bu forumdayız. Sürekli aynı forumda takılıyoruz. Tabi ki canımız sıkıldığında da buraya yazacağız. Tek bu forumu değil, arada forumtr de mi kullanalım yani hatrınız için
  • 04-04-2010, 23:08:49
    #14
    Off-topic bana göre offlayanların puflayanların mekanı (benim gibi).Canı sıkılan buraya yazabilir.Ahlaki kurallar çerçevesinde herşeyi yazmaya olanak tanıyor.Zaten buradaki postlar sayılmıyor.İstediğimiz kadar lak lak yapabiliyoruz