Haklısın
Sizce Off-Topic'in Şeyini Çıkarmadılar Mı?
13
●925
- 04-04-2010, 20:32:08biliyorum hocam ne yapalım canları sağolsunYeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2010, 22:57:33Ya hu biz de sabahtan akşama bu forumdayız. Sürekli aynı forumda takılıyoruz. Tabi ki canımız sıkıldığında da buraya yazacağız. Tek bu forumu değil, arada forumtr de mi kullanalım yani hatrınız için