Off-topic bana göre offlayanların puflayanların mekanı (benim gibi).Canı sıkılan buraya yazabilir.Ahlaki kurallar çerçevesinde herşeyi yazmaya olanak tanıyor.Zaten buradaki postlar sayılmıyor.İstediğimiz kadar lak lak yapabiliyoruz