evli bir insan olarak derimki dilsiz olması kafidir yada yabancı biri olacak dırdırını anlamıcaksın.. samimiyim bu fikrimde
Evlilikde ne yazıkkı bayan eşler çok konuşuyor sorun oluyor. Bayan evlenince degişiyor, bunu bende pek sevmem. Bayanlar aynı kalmalı ve fazla konuşmuycak, karşısındakinin kafasını agritmiycak. Ya sevgi farklı şahsen ben seversem bir gun gözlerinden ne demek istedigini anlamam gerekli, anlarımda. Sevgidimde gözümden anlasın ne demek istedigimi. Birgün bende severim elbet. Tanıyanlar kesin sende o taş kalp varken sevmezsin diyordur

mete sennle cıkan kızında vay haline derim, ve susarım
edit: abacus çok dogru bayanları yönetebilmek zor. Bunun için gabiliyet gerekli dedim. Bazı bayanlar herşeye der. Bazılarıda benim gibileri, herşeye evet demez kendi dogrularını savunur. Diger lafınsa çok dogru. Karışmayı savunma koruma sanıyoruz demişsin. Korumak savunmak karişmak degildir. Ya biriyle çıkarsın, erkek begenir giyim açık giyimle tiple sever. Sonra 1 hafta sonra hemde kıskanıyorum açık giyinme herkes sana bakıyor der. Baksın ne olcakki o herkesin baktıgı begendigi bayan seni tercig etmiş onları degil. Bilinçli erkek olsa farklı, haaa kıskanır, kıskansında. Fakat bizler bize karişin yada hayatımızı kısıtlayın diye çıkmıyoruz, sevmiyoruz ki... Biz bir dert arkadaşı herşeyimizi paylaşabilcek başdaki sevdigimiz insanı aynı huyla kalmasını istiyoruz. Neden sonra degişiyorsunuz?