• 16-06-2007, 01:12:56
    #19
    Misafir
    ibret_ialem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yigidim mi?
    32 yaşındasınız ne diyeyim kardeşmi.Neyse bu yaşta bence bu tarz konulara yazmanız hiç sağlıklı değil.

    Bu forumdaki yaş paritesini ve sevgi,aşk olaylarını hesap edersek ortalama yaş 18-25 arasıdır en fazla.Ondan yukarısı zaten ya evlilik yada tamamen cinsel olarak bir iletişim amaçlı ilişkilerdir.
  • 16-06-2007, 01:19:07
    #20
    Bir kadini yonetmek bir ULKE 'yi yonetmekden cok daha riskli ve zordur , kadinlar derinligi belli olmayan okyanuslar gibidir , bazen ne istediklerini ne soylediklerini anlamazsiniz , siddeti sevmezler , zoraki uygulamalari kisitlamalari sevmezler , ozgurlukcu varliklardir bir okarda sahiplenilmeyi isterler , ama biz erkekler sahiplenme duygusundan karisma anlami cikartiyoruz nedense =) , onu yapma bunu giyme oraya gitme onunla konusma gibi , ayrica zeki olduklarida bir gercek , bunlar sahsima ait analizler , kadini yeri geldimi doveceksin yeri geldimi seveceksin mantigi tipik klasik TURK erkegi profili , kesinlikle katilmiyorum dayak yiyen kadin ezilen kadin erkeginden uzaklasiyor psikolojisi bozuluyor ve bir sure sonra ilgiyi sefkati buldugu ilk erkekle aldatiyor , oyuzden ben siddete hayir , EGİTİM SART diyorum =).
  • 16-06-2007, 01:20:58
    #21
    Ece
    Üyeliği durduruldu
    linksis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evli bir insan olarak derimki dilsiz olması kafidir yada yabancı biri olacak dırdırını anlamıcaksın.. samimiyim bu fikrimde
    Evlilikde ne yazıkkı bayan eşler çok konuşuyor sorun oluyor. Bayan evlenince degişiyor, bunu bende pek sevmem. Bayanlar aynı kalmalı ve fazla konuşmuycak, karşısındakinin kafasını agritmiycak. Ya sevgi farklı şahsen ben seversem bir gun gözlerinden ne demek istedigini anlamam gerekli, anlarımda. Sevgidimde gözümden anlasın ne demek istedigimi. Birgün bende severim elbet. Tanıyanlar kesin sende o taş kalp varken sevmezsin diyordur mete sennle cıkan kızında vay haline derim, ve susarım

    edit: abacus çok dogru bayanları yönetebilmek zor. Bunun için gabiliyet gerekli dedim. Bazı bayanlar herşeye der. Bazılarıda benim gibileri, herşeye evet demez kendi dogrularını savunur. Diger lafınsa çok dogru. Karışmayı savunma koruma sanıyoruz demişsin. Korumak savunmak karişmak degildir. Ya biriyle çıkarsın, erkek begenir giyim açık giyimle tiple sever. Sonra 1 hafta sonra hemde kıskanıyorum açık giyinme herkes sana bakıyor der. Baksın ne olcakki o herkesin baktıgı begendigi bayan seni tercig etmiş onları degil. Bilinçli erkek olsa farklı, haaa kıskanır, kıskansında. Fakat bizler bize karişin yada hayatımızı kısıtlayın diye çıkmıyoruz, sevmiyoruz ki... Biz bir dert arkadaşı herşeyimizi paylaşabilcek başdaki sevdigimiz insanı aynı huyla kalmasını istiyoruz. Neden sonra degişiyorsunuz?
  • 16-06-2007, 01:21:24
    #22
    işime saygı duyacak.
    bilgisayarın başında otururken kalk onun başında yeter artık demeyecek.
    akşam eve geldiğimde yemek hazır olacak
    en az lise mezunu (hesap kitap olaylarında yardım etmesi için aslında eleman arar gibi oldu )
    aşırı kıskanç olmayacak.normal olabilir tabi onlarda aşkın yada evliliğin tuzu biberi.
    esmer olsun (zaafım var )
    saygın,düzgün,uslu bir bayan olsun
  • 16-06-2007, 10:01:32
    #23
    Tam ütüne bastın.

    Hay Allah razı olsun tamda bende bunu diyecektim.

    Allahım bu bayanları yarattın çok iyi de ah keşke bunlarıda bir komutla kontrol etmeyide bize nasip etsin.

    Tıpkı TV kumandası gibi tuşa bastığında görüntü kapanıyor, ses kısılıyor, ekran donduruluyor ve kanal değiştiriliyor.

    Keşke hepimizin elinde böyle tv kumandası gibi bir kumanda olsa ne güzel olurdu. Bu kumanda sayesinde bayanların sesi çıktığında sesini kısardık, bir anda olduğu yerde dondururduk.

    linksis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evli bir insan olarak derimki dilsiz olması kafidir yada yabancı biri olacak dırdırını anlamıcaksın.. samimiyim bu fikrimde
  • 16-06-2007, 15:14:24
    #24
    Ece
    Üyeliği durduruldu
    Hey alahım iyi güldüm) Kumandayla sesi kapatsanızda, sesi açınca, yine kapatıgınız yerden vır vır diye başlar:=))))))))))))) Peki erkeklerde çok konuşyor napcaz çok konuşan erkekleri sevmiyorum. Kafamı agrıtyorlar. Mantıklı konuşun, dinliyelim güzelce sizi... Sana demedimmi onla konuşma, sana demedimmi o kıyafeti giyinme, sana demedimmi telefonun kapalı olmuyacak, hadi ya... Hep bu tur sorularlarda sorular daraltmayın bayanları. Erkekde bayanda çok konuşmuycak. Erkek bayanın kıymetini bilecek saygılı olması gerekli. Bayana, saygılı olan kişiligini belli eder diye düşünüyorum.

    mahmutsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam ütüne bastın.
    Hay Allah razı olsun tamda bende bunu diyecektim.
    Allahım bu bayanları yarattın çok iyi de ah keşke bunlarıda bir komutla kontrol etmeyide bize nasip etsin.
    Tıpkı TV kumandası gibi tuşa bastığında görüntü kapanıyor, ses kısılıyor, ekran donduruluyor ve kanal değiştiriliyor.
    Keşke hepimizin elinde böyle tv kumandası gibi bir kumanda olsa ne güzel olurdu. Bu kumanda sayesinde bayanların sesi çıktığında sesini kısardık, bir anda olduğu yerde dondururduk.
  • 16-06-2007, 15:27:59
    #25
    Misafir
    kadınlar yadar erkekler diye bakmamak lazım. sevdiğinizi karşı cins olarak değil hayatınızı paylaşacağınız bir İNSAN olarak görürseniz iş evliliğe vardığında bir ömür mutlu olursunuz.

    karşı cins olarak bakarsanız o iş yürümez.
  • 18-06-2007, 01:16:52
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Sadece bana, kişiliğime saygı duyuyor olması yeterli sanırım..
  • 18-06-2007, 01:43:33
    #27
    Üyeliği durduruldu
    D_A_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kadınlar yadar erkekler diye bakmamak lazım. sevdiğinizi karşı cins olarak değil hayatınızı paylaşacağınız bir İNSAN olarak görürseniz iş evliliğe vardığında bir ömür mutlu olursunuz.

    karşı cins olarak bakarsanız o iş yürümez.
    size katılıyorum