kadınlar yadar erkekler diye bakmamak lazım. sevdiğinizi karşı cins olarak değil hayatınızı paylaşacağınız bir İNSAN olarak görürseniz iş evliliğe vardığında bir ömür mutlu olursunuz.

karşı cins olarak bakarsanız o iş yürümez.