Hey alahım iyi güldüm) Kumandayla sesi kapatsanızda, sesi açınca, yine kapatıgınız yerden vır vır diye başlar:=))))))))))))) Peki erkeklerde çok konuşyor napcaz çok konuşan erkekleri sevmiyorum. Kafamı agrıtyorlar. Mantıklı konuşun, dinliyelim güzelce sizi... Sana demedimmi onla konuşma, sana demedimmi o kıyafeti giyinme, sana demedimmi telefonun kapalı olmuyacak, hadi ya... Hep bu tur sorularlarda sorular daraltmayın bayanları. Erkekde bayanda çok konuşmuycak. Erkek bayanın kıymetini bilecek saygılı olması gerekli. Bayana, saygılı olan kişiligini belli eder diye düşünüyorum.

mahmutsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam ütüne bastın.
Hay Allah razı olsun tamda bende bunu diyecektim.
Allahım bu bayanları yarattın çok iyi de ah keşke bunlarıda bir komutla kontrol etmeyide bize nasip etsin.
Tıpkı TV kumandası gibi tuşa bastığında görüntü kapanıyor, ses kısılıyor, ekran donduruluyor ve kanal değiştiriliyor.
Keşke hepimizin elinde böyle tv kumandası gibi bir kumanda olsa ne güzel olurdu. Bu kumanda sayesinde bayanların sesi çıktığında sesini kısardık, bir anda olduğu yerde dondururduk.