• 30-03-2010, 23:38:11
    #28
    Üyeliği durduruldu
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benım arkadasım da Ukraynaya gitmişti bır ukraynalı aılede kalmıstı .bahsedıyordu hiç kımse arabasını kılıtlemıyormus kapılarını acık bırakıyorlarmıs falan Türkiyede yapsan aynısını aman tanrımm arabamın direksiyonu yok ertesi gün teybi yok bir de bakmışsın araba yok
    eminmisin ukraynaya gittiğinden bu arkadaşın
    Ukraynada tren raylarını söküp satıyorlar. En tehlikeli ülkelerin başında gelir Ukrayna..defalarca gittiğim için bu yazdığın bana garip geldi
  • 31-03-2010, 01:07:08
    #29
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereye gidersek gidelim gittiğimiz yerde bir Türk erbabımız olmazsa oradan zevk alacagımızı dusunmuyorum dilini de bilsek kültürünü de az çok bilsek... sonucta burda dogmusuz burda buyumusuz yanlıs mı
    bu yaz berline gitme planım var sonraki yaz da arjantin Allah yolumuzu açık etsin bakalım belki bir gün NYC deyiz ..


    galıba yenızellanda nın da polısı tasımıyordu ve askerı de yoktu
    garip.. benım arkadasım da Ukraynaya gitmişti bır ukraynalı aılede kalmıstı .bahsedıyordu hiç kımse arabasını kılıtlemıyormus kapılarını acık bırakıyorlarmıs falan Türkiyede yapsan aynısını aman tanrımm arabamın direksiyonu yok ertesi gün teybi yok bir de bakmışsın araba yok

    yüzyılın yalanı hocam 2 yıldır burdayım ve sahtekarın önde gidenleri bunlar neden ? çünkü fakirlik var. 1 defa bende dolandırıldım. ukraynalı arkadaşlar hoşgeldin ukraynaya dediler düşünün yani
    polis desen buranın mafyası polis.inanmayın burda değil arabayı açık bırakmak kimse kimseye 1 lipton çayı bedava vermez onu bile parayla satıyorlar
  • 31-03-2010, 03:52:10
    #30
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söze gerek Yok Video Herşeyi Anlatıyor...

    http://www.facebook.com/video/video....6105228&ref=mf
    izledim hocam hiç te gitmem oraya. para verseler yine gitmem. Adı üstünde Buz ülkesi.. soğuk soğuk ne işim var yaa. Ben yaz gelmedi diye üzülüyorum sen iceland demişsin. Gitmek istediğim ülke maldiv adaları ya

    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereye gidersek gidelim gittiğimiz yerde bir Türk erbabımız olmazsa oradan zevk alacagımızı dusunmuyorum dilini de bilsek kültürünü de az çok bilsek... sonucta burda dogmusuz burda buyumusuz yanlıs mı
    bu yaz berline gitme planım var sonraki yaz da arjantin Allah yolumuzu açık etsin bakalım belki bir gün NYC deyiz ..


    galıba yenızellanda nın da polısı tasımıyordu ve askerı de yoktu
    garip.. benım arkadasım da Ukraynaya gitmişti bır ukraynalı aılede kalmıstı .bahsedıyordu hiç kımse arabasını kılıtlemıyormus kapılarını acık bırakıyorlarmıs falan Türkiyede yapsan aynısını aman tanrımm arabamın direksiyonu yok ertesi gün teybi yok bir de bakmışsın araba yok

    arkadaşın seni fena keklemiş