nereye gidersek gidelim gittiğimiz yerde bir Türk erbabımız olmazsa oradan zevk alacagımızı dusunmuyorum dilini de bilsek kültürünü de az çok bilsek... sonucta burda dogmusuz burda buyumusuz yanlıs mı

bu yaz berline gitme planım var sonraki yaz da arjantin Allah yolumuzu açık etsin bakalım belki bir gün NYC deyiz ..
galıba yenızellanda nın da polısı tasımıyordu ve askerı de yoktu

garip.. benım arkadasım da
Ukraynaya gitmişti bır ukraynalı aılede kalmıstı .bahsedıyordu hiç kımse arabasını kılıtlemıyormus kapılarını acık bırakıyorlarmıs falan 
Türkiyede yapsan aynısını aman tanrımm arabamın direksiyonu yok ertesi gün teybi yok bir de bakmışsın araba yok
yüzyılın yalanı hocam

2 yıldır burdayım ve sahtekarın önde gidenleri bunlar

neden ? çünkü fakirlik var. 1 defa bende dolandırıldım. ukraynalı arkadaşlar hoşgeldin ukraynaya dediler düşünün yani
polis desen buranın mafyası polis.inanmayın burda değil arabayı açık bırakmak kimse kimseye 1 lipton çayı bedava vermez onu bile parayla satıyorlar