emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nereye gidersek gidelim gittiğimiz yerde bir Türk erbabımız olmazsa oradan zevk alacagımızı dusunmuyorum dilini de bilsek kültürünü de az çok bilsek... sonucta burda dogmusuz burda buyumusuz yanlıs mı
bu yaz berline gitme planım var sonraki yaz da arjantin Allah yolumuzu açık etsin bakalım belki bir gün NYC deyiz ..


galıba yenızellanda nın da polısı tasımıyordu ve askerı de yoktu
garip.. benım arkadasım da Ukraynaya gitmişti bır ukraynalı aılede kalmıstı .bahsedıyordu hiç kımse arabasını kılıtlemıyormus kapılarını acık bırakıyorlarmıs falan Türkiyede yapsan aynısını aman tanrımm arabamın direksiyonu yok ertesi gün teybi yok bir de bakmışsın araba yok

yüzyılın yalanı hocam 2 yıldır burdayım ve sahtekarın önde gidenleri bunlar neden ? çünkü fakirlik var. 1 defa bende dolandırıldım. ukraynalı arkadaşlar hoşgeldin ukraynaya dediler düşünün yani
polis desen buranın mafyası polis.inanmayın burda değil arabayı açık bırakmak kimse kimseye 1 lipton çayı bedava vermez onu bile parayla satıyorlar