benım arkadasım da Ukraynaya gitmişti bır ukraynalı aılede kalmıstı .bahsedıyordu hiç kımse arabasını kılıtlemıyormus kapılarını acık bırakıyorlarmıs falan

Türkiyede yapsan aynısını aman tanrımm arabamın direksiyonu yok ertesi gün teybi yok bir de bakmışsın araba yok
eminmisin ukraynaya gittiğinden bu arkadaşın

Ukraynada tren raylarını söküp satıyorlar. En tehlikeli ülkelerin başında gelir Ukrayna..defalarca gittiğim için bu yazdığın bana garip geldi