• 09-03-2010, 17:50:44
    #1
    Öncelikle Merhaba üstadlar ;

    Şuanda Normal olarak üniversite okumaktayım Bilgisayar Alanında bundan 2-3 ay doktor olan akrabamız var Güncen konuları takip ediyormuş bana dedi Anadolu Üniversitesinde okuma hakkın var bende nasıl okuyacam dedim işte 2.Üniversite hakkı diye bişey varmış Neyse tamam dedim kayıt olurum Gittim Aof Bürosuna Kayıtlarımı yaptırdım Kitap Parası + Dönem Ücreti ödedim 200 kusur filan bişeydi tam hatırlamıorum Şimdi benim normal Örgün okudugum Üniversitedede 2.Dönemin kayıt parasını yatırdım şimdi bu Açıkogretimdede 2.dönem parası filan varmı veya zamanı geldimi nasıl ödeyecem bunu 2.Üniversite hakkımı kullanıyorum Nasıl ödeyecem bunu nere yani Bunu hakkında Bilgisi olan Arkadaşlardan yardım bekliyorum..

    Yazımı okudugunuz için Teşekkür ederim yardımlarınızı bekliyorum
  • 09-03-2010, 17:54:21
    #2
    2. universite hakkinda bir bilgim yok ama
    AOF de birinci donem 229 TL iknci donem 229TL Ucretleri var. Vakif bank atmlerinden yatiriliyor
  • 09-03-2010, 17:54:47
    #3
    2. dönem kayıt parası tabiki var en son ödeme tarihi 26 Şubat'tı. 26 Şubattan sonra yapacağınız ödemelere faiz işleniyor yani gene ödeme yapabilirsin.
  • 09-03-2010, 17:58:27
    #4
    Merhabalar,

    Örgün Öğretimlerde olduğu gibi Açık Öğretimlerde de ikinci dönem harçları söz konusudur. İkinci dönem harçlarının yatırılma süresi geçtiğimiz hafta sondu. T.C Kimlik numaranız ile Vakıflar bankasına giderek işlenen faiz oranıda dahil olmak üzere ikinci dönem harcınızı yatırabilirsiniz.

    İyi çalışmalar dilerim.
  • 09-03-2010, 18:03:35
    #5
    Arkadaşlar ilk dönemin parayı yatırdım fakat sınava filan girmedim öylemi oluyor sınava filan girmeden 2.dönemi ödüyorsun birde sınavlar 3-4 nisanda vize heralde finali ne zaman bunun?
  • 09-03-2010, 18:55:38
    #6
    ad3m58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ilk dönemin parayı yatırdım fakat sınava filan girmedim öylemi oluyor sınava filan girmeden 2.dönemi ödüyorsun birde sınavlar 3-4 nisanda vize heralde finali ne zaman bunun?
    ilk dönem sınav yok kayıt oluyorsunuz ve üniversitelere derslere girme şansınız var.
    ikinci dönem nisan ayında vizeler , mayıs ayı başında yada sonunda emin değilim finaller var
  • 09-03-2010, 19:50:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Konu ile alakalı olmasa da bir sorum olacak.Ben şuan açık lise okuyorum.İşallah bu sene mezun olacağım.Anadolu Üniversitene (açık üniversite) ye kayıt olmam için ne gerekli?öss den barajı geçmem vs...Ya da direk kayıt olunabiliniyor mu ?