Şuanda Normal olarak üniversite okumaktayım Bilgisayar Alanında bundan 2-3 ay doktor olan akrabamız var Güncen konuları takip ediyormuş bana dedi Anadolu Üniversitesinde okuma hakkın var bende nasıl okuyacam dedim işte 2.Üniversite hakkı diye bişey varmış Neyse tamam dedim kayıt olurum Gittim Aof Bürosuna Kayıtlarımı yaptırdım Kitap Parası + Dönem Ücreti ödedim 200 kusur filan bişeydi tam hatırlamıorum Şimdi benim normal Örgün okudugum Üniversitedede 2.Dönemin kayıt parasını yatırdım şimdi bu Açıkogretimdede 2.dönem parası filan varmı veya zamanı geldimi nasıl ödeyecem bunu 2.Üniversite hakkımı kullanıyorum Nasıl ödeyecem bunu nere yani Bunu hakkında Bilgisi olan Arkadaşlardan yardım bekliyorum..
Yazımı okudugunuz için Teşekkür ederim yardımlarınızı bekliyorum