Konu
Açıköğretimde ( Anadolu Üniversitesi ) Okuyanlar ?
09-03-2010, 19:50:31
#7
demreli
Üyeliği durduruldu
Konu ile alakalı olmasa da bir sorum olacak.Ben şuan açık lise okuyorum.İşallah bu sene mezun olacağım.Anadolu Üniversitene (açık üniversite) ye kayıt olmam için ne gerekli?öss den barajı geçmem vs...Ya da direk kayıt olunabiliniyor mu ?