ad3m58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ilk dönemin parayı yatırdım fakat sınava filan girmedim öylemi oluyor sınava filan girmeden 2.dönemi ödüyorsun birde sınavlar 3-4 nisanda vize heralde finali ne zaman bunun?
ilk dönem sınav yok kayıt oluyorsunuz ve üniversitelere derslere girme şansınız var.
ikinci dönem nisan ayında vizeler , mayıs ayı başında yada sonunda emin değilim finaller var