• 08-03-2010, 10:34:10
    #1
    Arkadaşlar bugün okula geç kaldığım için gidememiştim.Boşu boşuna yok yazılmayayım dedim gittim sağlık ocağına biraz rol kestim sonra bi iki ilaç yazdı.Raporu sordum müdür yardımcısından sevk alacaksın dedi.
    Benle dalga mı geçti yoksa müdür yardımcısından bişey almam gerekıyor mu ?
  • 08-03-2010, 10:45:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ilk kez duyuyorum müdür yardımcısından sevk olayını galiba dalga geçmiş seninle
  • 08-03-2010, 10:50:47
    #3
    Rol yaptığını anladı demekki. Dalga geçmiş seninle ilk defa duydum.
  • 08-03-2010, 11:06:09
    #4
    Sağolun, başka bilgisi olan var mı ?
  • 08-03-2010, 11:14:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Emrah rolü mü yaptın hocam İnandıramadın demekki.
  • 08-03-2010, 11:41:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hocam takma kafana çok mu devamsızlığın var öyle.
  • 08-03-2010, 11:41:29
    #7
    sevk alman lazımdı sevki imzaladıgında rapor yerine geçerdi
  • 08-03-2010, 13:02:09
    #8
    Rapora gerek yok benim bildiğim 1 gün için. Yazdığı ilacın reçetesinin çek bi fotokopisini ver sevkli diye geçiyorsun. Ama tabi sizde nasıl işliyor bu bilmiyorum. 2 yıl önce ben lisedeyken öyleydi
  • 08-03-2010, 13:06:48
    #9
    Üyeliği durduruldu
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rapora gerek yok benim bildiğim 1 gün için. Yazdığı ilacın reçetesinin çek bi fotokopisini ver sevkli diye geçiyorsun. Ama tabi sizde nasıl işliyor bu bilmiyorum. 2 yıl önce ben lisedeyken öyleydi

    Ben lisedeykende öyleydi 4-5yıl önce