Arkadaşlar bugün okula geç kaldığım için gidememiştim.Boşu boşuna yok yazılmayayım dedim gittim sağlık ocağına biraz rol kestim sonra bi iki ilaç yazdı.Raporu sordum müdür yardımcısından sevk alacaksın dedi.
Benle dalga mı geçti yoksa müdür yardımcısından bişey almam gerekıyor mu ?
Sağlık Ocağından Rapor Alamadım
19
●2.151
- 08-03-2010, 10:50:47Rol yaptığını anladı demekki. Dalga geçmiş seninle ilk defa duydum.
- 08-03-2010, 13:02:09Rapora gerek yok benim bildiğim 1 gün için. Yazdığı ilacın reçetesinin çek bi fotokopisini ver sevkli diye geçiyorsun. Ama tabi sizde nasıl işliyor bu bilmiyorum. 2 yıl önce ben lisedeyken öyleydi
- 08-03-2010, 13:06:48Üyeliği durduruldu
İnandıramadın demekki.