Konu
Sağlık Ocağından Rapor Alamadım
08-03-2010, 13:02:09
#8
DarksPrince
Rapora gerek yok benim bildiğim 1 gün için. Yazdığı ilacın reçetesinin çek bi fotokopisini ver sevkli diye geçiyorsun. Ama tabi sizde nasıl işliyor bu bilmiyorum. 2 yıl önce ben lisedeyken öyleydi