Rapora gerek yok benim bildiğim 1 gün için. Yazdığı ilacın reçetesinin çek bi fotokopisini ver sevkli diye geçiyorsun. Ama tabi sizde nasıl işliyor bu bilmiyorum. 2 yıl önce ben lisedeyken öyleydi