Arkadaşlar bugün okula geç kaldığım için gidememiştim.Boşu boşuna yok yazılmayayım dedim gittim sağlık ocağına biraz rol kestim sonra bi iki ilaç yazdı.Raporu sordum müdür yardımcısından sevk alacaksın dedi.
Benle dalga mı geçti yoksa müdür yardımcısından bişey almam gerekıyor mu ?