. Bir karikatürist olma merakıyla defterime bişeyler karaladım
. Yaptığım karikatürler hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Elimde düzgün bir fotoğraf makinesi yok onun için Fotoları n70 'in 2 megapixellik kamerasıyla çektim , resimler kalitesiz çıktı ama idare edin artık
.Karikatür 1 :

Karikatür 2 :

Birde kendi resmimin karakalem çalışmasını yapayım dedim. Resmimle çalışmamı koyuyorum. Ama karakalem çalışması bana pek güzel yapamadım gibi geldi
..