• 05-03-2010, 10:59:34
    #1
    Arkadaşlar bu aralar iyi bir karikatür merakı aldı gitti beni . Bir karikatürist olma merakıyla defterime bişeyler karaladım . Yaptığım karikatürler hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Elimde düzgün bir fotoğraf makinesi yok onun için Fotoları n70 'in 2 megapixellik kamerasıyla çektim , resimler kalitesiz çıktı ama idare edin artık .
    Karikatür 1 :


    Karikatür 2 :


    Birde kendi resmimin karakalem çalışmasını yapayım dedim. Resmimle çalışmamı koyuyorum. Ama karakalem çalışması bana pek güzel yapamadım gibi geldi ..
  • 05-03-2010, 13:09:10
    #2
    Cin Ali'yi bile doğru çizemediğimden böyle çizimli bi' şeyler görünce tuhaf oluyorum =) . Çok güzel olmuş.
  • 05-03-2010, 13:36:30
    #3
    yalnız bu karikatür değil cizimdir karikatür mizah tarzı bir şeydir yani cizdiklerinle bir anlam cıkartılmalı.
  • 05-03-2010, 15:45:25
    #4
    Arkadaşlar bir tanede diyaloglu karikatür çizdim. Diyalog hiç güzel olmadı rastgele bişeyler yazdım . Kusura bakmayın ...
  • 05-03-2010, 15:48:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    çok büyük resimler sadece elementlerini görebildim