Arkadaşlar bu aralar iyi bir karikatür merakı aldı gitti beni

. Bir karikatürist olma merakıyla defterime bişeyler karaladım

. Yaptığım karikatürler hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Elimde düzgün bir fotoğraf makinesi yok onun için Fotoları n70 'in 2 megapixellik kamerasıyla çektim , resimler kalitesiz çıktı ama idare edin artık

.
Karikatür 1 :
Karikatür 2 :
Birde kendi resmimin karakalem çalışmasını yapayım dedim. Resmimle çalışmamı koyuyorum. Ama karakalem çalışması bana pek güzel yapamadım gibi geldi

..