Arkadaşlar bu aralar iyi bir karikatür merakı aldı gitti beni . Bir karikatürist olma merakıyla defterime bişeyler karaladım . Yaptığım karikatürler hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Elimde düzgün bir fotoğraf makinesi yok onun için Fotoları n70 'in 2 megapixellik kamerasıyla çektim , resimler kalitesiz çıktı ama idare edin artık .
Karikatür 1 :


Karikatür 2 :


Birde kendi resmimin karakalem çalışmasını yapayım dedim. Resmimle çalışmamı koyuyorum. Ama karakalem çalışması bana pek güzel yapamadım gibi geldi ..