Konu
Karikatür Çalışmalarım Nasıl Olmuş
05-03-2010, 15:45:25
#4
teknoman
Arkadaşlar bir tanede diyaloglu karikatür çizdim. Diyalog hiç güzel olmadı rastgele bişeyler yazdım
. Kusura bakmayın
...