• 13-02-2010, 22:20:31
    #1
    Arkadaşlar bi kız var. Ben bu kıza en az 3-4 kere çıkma teklif ettim. Kabul etmedi. Sonra ben biriyle çıkmaya başladım. Benim o sevgilimle bu kız kavga ettiler. Uzun süre konuşmadık. Geçen ekim ayında ayrıldık. Ocak ayında bu kızla tekrar konuşmaya başladık. Şimdi bu kız bana yavşıyo. Hatta çıkalım mı falan dedi. Gülüp geçiştirmeye çalıştım. Sizce eski sevgilimle kavgalı olduğu için beni kullanmaya mı açlışıyo yoksa cidden seviyo da mı böyle yapıyo?

    (Kavga etmelerinin nedenni eski sevgilim kıza aşık olduğumu öğrendi sinir oldu )

    Yardım lütfen

    EDİT: bi durumu unutmuşum. şöyle bi durum daha var. Bunlar çok yakındılar eski sevgilimle çıkmaya başlamadan. Eski sevgilim beni sevdiğini bu kıza söylemiş bu kızda beni seviyormuş ama o durumdan dolayı kabul etmemiş. Şimdi netcek ya
  • 13-02-2010, 22:23:29
    #2
    Önce kabul etmediyse kullanmaya çalışıyor olabilir 2 arada kalmıssın. Bence sevgilinin gönlünü yap. Eskisini boşver.
  • 13-02-2010, 22:24:56
    #3
    Dikkatli ol, çok fena çekişir bunlar aralarında, sen kaynarsın.
  • 13-02-2010, 22:27:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Boşver başka kızmı yok bukezde sen kabul etme
    büyük ihtimal egosunu tatmin etmeye çalışıyodur kullanacak yani kabul etme dahada sinir olsun
  • 13-02-2010, 22:30:13
    #5
    şöyle bi durum var. Bunlar çok yakındılar eski sevgilimle çıkmaya başlamadan. Eski sevgilim beni sevdiğini bu kıza söylemiş bu kızda beni seviyormuş ama o durumdan dolayı kabul etmemiş. Şimdi netcek ya
  • 13-02-2010, 22:33:26
    #6
    vay erkeğim ,koyver gitsin koçum bırak eskileri yeni denizlere yelken aç.
  • 13-02-2010, 22:35:30
    #7
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay erkeğim ,koyver gitsin koçum bırak eskileri yeni denizlere yelken aç.
    Şim di hani ukte vardır ya İnsanın içinde kalır. Sen seversin o reddeder. İnan edersin. o var hala içimde ondna dolayı yoksa bana kız mı yok
  • 13-02-2010, 22:53:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Valla bişey anlamadım esıki yeni birbirine girdi yahu boşver kardeş en güzeli tek tabanca bak o zaman ne sıkıntı ne keder
  • 13-02-2010, 22:56:06
    #9
    Sen daldan dala geçiyon.

    Artık durma ilerlemek yakışır sana çık gitsin ya baktın seni kullanıyor ayrıl ver yolu git başkası ile çık.