heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay erkeğim ,koyver gitsin koçum bırak eskileri yeni denizlere yelken aç.
Şim di hani ukte vardır ya İnsanın içinde kalır. Sen seversin o reddeder. İnan edersin. o var hala içimde ondna dolayı yoksa bana kız mı yok