Konu
r10 Kız Meselesi Sana ihtiyacım var!
13-02-2010, 22:35:30
#7
dergos
heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vay erkeğim ,koyver gitsin koçum
bırak eskileri yeni denizlere yelken aç.
Şim di hani ukte vardır ya
İnsanın içinde kalır. Sen seversin o reddeder. İnan edersin. o var hala içimde ondna dolayı
yoksa bana kız mı yok