Arkadaşlar bi kız var. Ben bu kıza en az 3-4 kere çıkma teklif ettim. Kabul etmedi. Sonra ben biriyle çıkmaya başladım. Benim o sevgilimle bu kız kavga ettiler. Uzun süre konuşmadık. Geçen ekim ayında ayrıldık. Ocak ayında bu kızla tekrar konuşmaya başladık. Şimdi bu kız bana yavşıyo. Hatta çıkalım mı falan dedi. Gülüp geçiştirmeye çalıştım. Sizce eski sevgilimle kavgalı olduğu için beni kullanmaya mı açlışıyo yoksa cidden seviyo da mı böyle yapıyo?

(Kavga etmelerinin nedenni eski sevgilim kıza aşık olduğumu öğrendi sinir oldu )

Yardım lütfen

EDİT: bi durumu unutmuşum. şöyle bi durum daha var. Bunlar çok yakındılar eski sevgilimle çıkmaya başlamadan. Eski sevgilim beni sevdiğini bu kıza söylemiş bu kızda beni seviyormuş ama o durumdan dolayı kabul etmemiş. Şimdi netcek ya