• 16-02-2010, 20:49:37
    #37
    banada geldi
  • 16-02-2010, 20:56:26
    #38
    bekliyorum bakalım bana da gelecek mi
  • 16-02-2010, 22:08:51
    #39
    Gönderdim bakalım.
  • 21-02-2010, 21:39:56
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kara.. Hayırdır Hocam
  • 21-02-2010, 23:13:33
    #41
    Üyeliği durduruldu
    yalan gelmiyor :S yapalı 4-5 gün oluyor..
  • 21-02-2010, 23:33:38
    #42
    Üyeliği durduruldu
    ben yaptım yazı 2 gün kaldı ama kontör felan gelmedi
  • 21-02-2010, 23:47:35
    #43
    Teşekkürler tamda böyle bir şey arıyordum
  • 22-02-2010, 17:14:01
    #44
    Üyeliği durduruldu
    bugun saat 17:10 sularında 20 kontör hattıma yüklendi demekki 3-4 günde anca geliyomuş

    "M-joy Bos Yok Kampanyasindan kazandiginiz 20 kontor hattiniza yuklenmistir."
  • 22-02-2010, 18:03:20
    #45
    ben aldım beyler geliyor 2 günde gelmişti bana