• 16-02-2010, 16:19:57
    #28
    Banada geldi
  • 16-02-2010, 16:25:47
    #29
    banada geldi dostlar
  • 16-02-2010, 16:41:10
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 gün sonra geldi kontörüm
  • 16-02-2010, 16:55:48
    #31
    Üyeliği durduruldu
    benim geldi
  • 16-02-2010, 17:02:16
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Beklemedeyim
  • 16-02-2010, 17:04:17
    #33
    bekliyorum gelecek mi ...
  • 16-02-2010, 17:18:19
    #34
    banada geldi tüm hatlarım için yapıyorum
  • 16-02-2010, 19:14:26
    #35
    Bugün banada geldi
    Tıklatmak gerekiyormuş sözleşmede de yazıyor.
  • 16-02-2010, 19:23:26
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Bana da geldi.