• 14-02-2010, 14:00:25
    #19
    Bende paylaştım inşallah gelir
  • 14-02-2010, 14:30:44
    #20
    dün paylaştım ama hala bişe yok
  • 14-02-2010, 16:50:42
    #21
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10bin kişi ile sınırlıymış bitmiştir belki
  • 14-02-2010, 21:27:01
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Bana da gelmedi.
  • 15-02-2010, 18:14:31
    #23
    Facebook'ta paylaştığınıza başka bir kullanıcının tııklaması lazımmış(1 tıkdan fazlası sayılmıyormuş)
  • 15-02-2010, 18:20:34
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Banada gelmedi yav.
  • 15-02-2010, 18:54:34
    #25
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook'ta paylaştığınıza başka bir kullanıcının tııklaması lazımmış(1 tıkdan fazlası sayılmıyormuş)
    tıkladıktan sonra da gidip milka alması gerekiyomuş derler
  • 16-02-2010, 15:52:50
    #26
    Üyeliği durduruldu
    20 kontorum geldi arkadaşlar.Demek ki biri tıklamış bakmış..
  • 16-02-2010, 15:58:23
    #27
    20 kontor geldi Mesaj aynen şöyle "M-joy bos yok kapmanyasindan kazandiginiz 20 kontor hattiniza yuklenmistir" Hayır olsun