Facebook'ta paylaş Turkcell'den 20 kontör kazan. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook'ta paylaş Turkcell'den 20 kontör kazan.
54
●
3.698
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Facebook'ta paylaş Turkcell'den 20 kontör kazan.
1
2
3
4
5
6
7
14-02-2010, 14:00:25
#19
Syntax
Bende paylaştım inşallah gelir
14-02-2010, 14:30:44
#20
DenizPekdas
dün paylaştım ama hala bişe yok
14-02-2010, 16:50:42
#21
ach
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
10bin kişi ile sınırlıymış bitmiştir belki
14-02-2010, 21:27:01
#22
Tyreece
Üyeliği durduruldu
Bana da gelmedi.
15-02-2010, 18:14:31
#23
Chile_Mix
Facebook'ta paylaştığınıza başka bir kullanıcının tııklaması lazımmış(1 tıkdan fazlası sayılmıyormuş)
15-02-2010, 18:20:34
#24
keskin_root
Üyeliği durduruldu
Banada gelmedi yav.
15-02-2010, 18:54:34
#25
pRoFeSSioNaL
Chile_Mix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Facebook'ta paylaştığınıza başka bir kullanıcının tııklaması lazımmış(1 tıkdan fazlası sayılmıyormuş)
tıkladıktan sonra da gidip milka alması gerekiyomuş derler
16-02-2010, 15:52:50
#26
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
20 kontorum geldi arkadaşlar.Demek ki biri tıklamış bakmış..
16-02-2010, 15:58:23
#27
Yrpo3a
20 kontor geldi Mesaj aynen şöyle "M-joy bos yok kapmanyasindan kazandiginiz 20 kontor hattiniza yuklenmistir" Hayır olsun
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler