• 22-02-2010, 21:12:10
    #46
    4 gün önce arkadaşa da önermiştim onada gelmiş r10 üyesi değil o yüzden onun adına teşekkür ederim
  • 22-02-2010, 21:32:38
    #47
    Üyeliği durduruldu
    yolladım bakalım gelirse iyi
  • 22-02-2010, 22:38:23
    #48
    bana hemen geldi ama kontorun yuklendş mesajı bugun geldi yanı 1 hafta sonra geldi mesaj ama köntor hemen yüklendi.
  • 23-02-2010, 00:26:58
    #49
    evet bana da geldi bugün
  • 23-02-2010, 00:30:30
    #50
    Paylaştım bakalım
  • 23-02-2010, 00:38:43
    #51
    illa bırının tklamsı mı lazım
  • 23-02-2010, 12:38:25
    #52
    Reveloper
    4. günde geldi kontör
  • 23-02-2010, 13:08:19
    #53
    2. defa kontor geldi
  • 23-02-2010, 13:22:38
    #54
    banada 20 kontör geldi