ne tür bi dükkan açmayılıyım ?
33
●3.970
- 06-02-2010, 23:06:46dedğim gibi artık aşırı var...korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve benim çevreye kahve oyun salonu acamak lazımuLak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunlar onları bozarr. ve güzel fikir ama düşündümde ben bamamın sebebi ben 2 tl ye mağal eder 1 tl ye satarsam
...
- 07-02-2010, 10:32:23Merhaba. Yapabilirim, iyi işlek biryerde dükkanda açarım diyorsan ps3 kafe açsechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cumhuriyet Anadolu Lisesindeyim(Bende Sivas). Yakınlada Ps3 kafe açıldı. Hiç boş görmüyorum. İyi iş yapıyorlar.
Edit: Evet, malesef aşırı var
Ama tutulursan tercih edilirsin.
- 07-02-2010, 15:33:59tutulurda nereye kadar? su anda yeni acılan bildğim 5 6 yer war. sivasta lüks olarak. ve hızla da artıo. aynı 10 sene once internet cafeler gibi oldu. en fazla bunun gideceği 2 yıl 2 yıl sonra adım başı olack. ben kalıcı iş diyorum ve sivasta şu anda olmayan dolu şey var büyük şehirlere kıyaslarsak. bütçemizin el verdği kadarıyla düşünecez. bi ara geçen sene forumdan biri çakma çanta satın felaket ilgi oluyor falan demişti. bunun gibi ama şu anda sivasta çarşıda ondanda var . anlatabilmişimdir umarım.aLoNeFox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2010, 15:44:21O PS3 cafe sizin lisenin karşıya açacaktı vazgeçtiaLoNeFox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çok güzel ps3 cafeler açıldı Sivas'a. Daha tutmaz o iş bence. - 11-02-2010, 12:13:48Üyeliği durdurulduKardeşim öncelikle Allah utandırmasın.
Sana önerim süpermarket için uygun bir dükkan tut 150 m2 felan
bu dükkanda sadece et et mamülü ürünler satılacak. 3-4 kişi ile süpermarket havasında et sektörüne ne giriyosa satılacak. Ankarada var bu ve baya tutuluyo.
Temiz ürün-uygun fiyat-kalite olunca olmıcak iş değil.
Sermeya biraz daha fazla olursa 2 katlı biyer tutarsın alt kat sadece et satan market üst kat sadece et ürünleri olan lokanta... - 11-02-2010, 18:19:44Benim gördüğüm kadarıyla Sivas bu konuda çok gelişmiş özellikle merkezin hemen hemen heryerinde zincirleme mağazalar görmek mümkün Ankara gibi nüfus'u çok büyükde olmadığı için çok kar getirisi olmaz en azından küçük bir işletme açılırsa...trktun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunlar onları bozarr. ve güzel fikir ama düşündümde ben bamamın sebebi ben 2 tl ye mağal eder 1 tl ye satarsam
Cumhuriyet Anadolu Lisesindeyim(Bende Sivas). Yakınlada Ps3 kafe açıldı. Hiç boş görmüyorum. İyi iş yapıyorlar.