aLoNeFox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Yapabilirim, iyi işlek biryerde dükkanda açarım diyorsan ps3 kafe aç Cumhuriyet Anadolu Lisesindeyim(Bende Sivas). Yakınlada Ps3 kafe açıldı. Hiç boş görmüyorum. İyi iş yapıyorlar.

Edit: Evet, malesef aşırı var Ama tutulursan tercih edilirsin.
O PS3 cafe sizin lisenin karşıya açacaktı vazgeçti

Çok güzel ps3 cafeler açıldı Sivas'a. Daha tutmaz o iş bence.