Merhaba. Yapabilirim, iyi işlek biryerde dükkanda açarım diyorsan ps3 kafe aç

Cumhuriyet Anadolu Lisesindeyim(Bende Sivas). Yakınlada Ps3 kafe açıldı. Hiç boş görmüyorum. İyi iş yapıyorlar.
Edit: Evet, malesef aşırı var

Ama tutulursan tercih edilirsin.
tutulurda nereye kadar? su anda yeni acılan bildğim 5 6 yer war. sivasta lüks olarak. ve hızla da artıo. aynı 10 sene once internet cafeler gibi oldu. en fazla bunun gideceği 2 yıl 2 yıl sonra adım başı olack. ben kalıcı iş diyorum ve sivasta şu anda olmayan dolu şey var büyük şehirlere kıyaslarsak. bütçemizin el verdği kadarıyla düşünecez. bi ara geçen sene forumdan biri çakma çanta satın felaket ilgi oluyor falan demişti. bunun gibi ama şu anda sivasta çarşıda ondanda var . anlatabilmişimdir umarım.