• 19-01-2010, 17:36:16
    #1
    Reveloper
    Bütün pc başında vakit geçirenlerin sorunudur bu yokuş çıkarken katlanıyor gibi oluyorum düz olacağıma kafa biraz önde gidiyorum. Bu sorunu çekenler kurtulmak için ne yaptınız. Ben spor yaparak ve çok az oturarak geçeceğini düşünüyorum. Kurtulmak için gereğini bilenler söylesin.
  • 19-01-2010, 18:13:23
    #2
    THR
    Üyeliği durduruldu
    ana bu bir sorun mu? sorunsa bende de var:S
  • 19-01-2010, 18:43:21
    #3
    Reveloper
    çok oturmaktan kaynaklanıyor. Özellikle 7-21 yaşları arasındaki erkekler gelişirken sürekli oturur pozisyondayken kemikler o şekilde kaynıyor.
  • 19-01-2010, 18:54:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende de var. arkadaşım bi kere kalça dışarı çıkıyo la demişti yokuşta. ben artık yokuşları merdivenleri hep koşarak çıkıyorum. düz yoldada dik yürüyorum. siz de böyle yapın derim. omuzlarınız yukarı da kafanız dik dursun.
  • 19-01-2010, 19:08:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    5-10 dk arayla arkaya doğru doğrulmak kafamızı sağa sola oynatmak kireçlenmeyi önlemek dik durmaya çalışmak çözümde bende kamburum
  • 19-01-2010, 19:46:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Aynı sorun bende de var.Tümden kambur oldum bilgisayar başında.Düz yolda kafam 2 metre önden gidiyor
  • 19-01-2010, 19:51:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ben de geçen seneye kadar aynı dertten doktora gittim. Tedaviye gerek olmadığını söyleyip bana bunları yapmamı söyledi.

    * Bilgisayar başında veya başka yerde otururken sırtını sandalyenin arkasına yasla.Eğildiğini farkettiğinde hemen kendini düzelt

    * Yolda yürürken elinden geldiğince dik olmaya calıs

    * Uyurken eğik uyuma ( Çok önemli ) ( Ayağını içine çekip belini bükme yani )

    * Bilgisayar başından kalkıp ( maksimum 2-3 saatte bir ) biraz yürü

    * Haftada bir halı saha maçlarına gidin. Ya da koşu yapın

    * Sandalyeniz bilgisayar sandalyesi değilse arkanıza mutlaka 1-2 yastık koyun

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar arkadaşlar. İşe yaradı derseniz ;;

    Yaradı şu an çok az derecede eğikliğim var. O da geçer sanırım zamanla Geçmiş olsun hepinize.
  • 19-01-2010, 20:40:04
    #8
    Reveloper
    SonSigaram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de geçen seneye kadar aynı dertten doktora gittim. Tedaviye gerek olmadığını söyleyip bana bunları yapmamı söyledi.

    * Bilgisayar başında veya başka yerde otururken sırtını sandalyenin arkasına yasla.Eğildiğini farkettiğinde hemen kendini düzelt

    * Yolda yürürken elinden geldiğince dik olmaya calıs

    * Uyurken eğik uyuma ( Çok önemli ) ( Ayağını içine çekip belini bükme yani )

    * Bilgisayar başından kalkıp ( maksimum 2-3 saatte bir ) biraz yürü

    * Haftada bir halı saha maçlarına gidin. Ya da koşu yapın

    * Sandalyeniz bilgisayar sandalyesi değilse arkanıza mutlaka 1-2 yastık koyun

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar arkadaşlar. İşe yaradı derseniz ;;

    Yaradı şu an çok az derecede eğikliğim var. O da geçer sanırım zamanla Geçmiş olsun hepinize.

    dikkate alıcam bunu
  • 19-01-2010, 20:43:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Boyunuzun uzun olmasının da bu işte etkisi var. Uzun boy, ağırlık binmiş dal gibi eğiliyor yürürkene ve otururkene. O bayır olayı aynen bende de war, sanki kuyu kazıyomuş gibi çıkıyorum bayırdan Ama bu aralar düzeltmeye başladım sopa yemiş gibi çıkıyorum