Ben de geçen seneye kadar aynı dertten doktora gittim. Tedaviye gerek olmadığını söyleyip bana bunları yapmamı söyledi.

* Bilgisayar başında veya başka yerde otururken sırtını sandalyenin arkasına yasla.Eğildiğini farkettiğinde hemen kendini düzelt

* Yolda yürürken elinden geldiğince dik olmaya calıs

* Uyurken eğik uyuma ( Çok önemli ) ( Ayağını içine çekip belini bükme yani )

* Bilgisayar başından kalkıp ( maksimum 2-3 saatte bir ) biraz yürü

* Haftada bir halı saha maçlarına gidin. Ya da koşu yapın

* Sandalyeniz bilgisayar sandalyesi değilse arkanıza mutlaka 1-2 yastık koyun

Şimdilik aklıma gelenler bunlar arkadaşlar. İşe yaradı derseniz ;;

Yaradı şu an çok az derecede eğikliğim var. O da geçer sanırım zamanla Geçmiş olsun hepinize.