Ben de geçen seneye kadar aynı dertten doktora gittim. Tedaviye gerek olmadığını söyleyip bana bunları yapmamı söyledi.
* Bilgisayar başında veya başka yerde otururken sırtını sandalyenin arkasına yasla.Eğildiğini farkettiğinde hemen kendini düzelt
* Yolda yürürken elinden geldiğince dik olmaya calıs
* Uyurken eğik uyuma ( Çok önemli ) ( Ayağını içine çekip belini bükme yani )
* Bilgisayar başından kalkıp ( maksimum 2-3 saatte bir ) biraz yürü
* Haftada bir halı saha maçlarına gidin. Ya da koşu yapın
* Sandalyeniz bilgisayar sandalyesi değilse arkanıza mutlaka 1-2 yastık koyun
Şimdilik aklıma gelenler bunlar arkadaşlar. İşe yaradı derseniz ;;
Yaradı şu an çok az derecede eğikliğim var. O da geçer sanırım zamanla

Geçmiş olsun hepinize.