Daha önce bir kere olsun kredi kartımın asgari tutarını geciktirmedim fakat bu ay böyle bir durum yaşadık, son ödeme tarihi 15 ocak 2010 olan bir kart borcum var yani son ödeme tarihi geçti şu an hiçbir ödeme yapmadım, haftaya cumaya kadar bütün borcu tamamlayacağım fakat geciken 1 haftalık süreçte beni neler bekliyor? Yani bildiğim kadarıyla bankaların yasal işlem başlatma süreci 90 günü buluyor fakat bu süreçte banka benimle iletişime geçecek mi, ya da farklı bir işlem başlatılacak mı?
Onun dışındada gecikmelerle ilgili bilgi sahibi bir arkadaşımız genel olarak bir bilgilendirme yaparsa herkes bilgilenmiş olur, şimdiden çok teşekkürler.
Kredi kartı asgari tutar gecikmesi
4
●1.936
- 17-01-2010, 19:26:09Hangi bankayı kullnıyosunuz onu belirtmemişsiniz ama bu tür durumlarda bankadan bankaya + ödemediğiniz miktarın büyüklüğüne göre farklılık gösterir. İlk bir hafta uyarı ve bilgilendirme sms yada email ile size bildiriyorlar daha sonra hala ödenmedi ise artık bankadan arıyabiliyorlar..
- 17-01-2010, 19:27:50Garanti bankası, meblağa ise 4000 lira üstü, cevaplar için teşekkür ederim, fakat genel olarak gecikmenin yasal sürecini bilgi sahibi olan bir arkadaş ya da yaşamış bir arkadaş anlatabilirse memnun olurum._Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2010, 20:01:11banka seninle 90 günlük süre öncesinde iletişime geçmez borcunu öde yoksa seni vururuz diye, fakat bilgilendirme maiyetinde iletişime geçebilirler. bankadan bankaya değişir ama meblağa ortalama %4 civarında bir faiz işler. yasal süreç 60-90 gün sonrasında başlar.
eğer ödeyecek durumun yoksa bankaya gidip kredi kartı borcunu taksitlendirebilirsin.