Hangi bankayı kullnıyosunuz onu belirtmemişsiniz ama bu tür durumlarda bankadan bankaya + ödemediğiniz miktarın büyüklüğüne göre farklılık gösterir. İlk bir hafta uyarı ve bilgilendirme sms yada email ile size bildiriyorlar daha sonra hala ödenmedi ise artık bankadan arıyabiliyorlar..
Garanti bankası, meblağa ise 4000 lira üstü, cevaplar için teşekkür ederim, fakat genel olarak gecikmenin yasal sürecini bilgi sahibi olan bir arkadaş ya da yaşamış bir arkadaş anlatabilirse memnun olurum.