Daha önce bir kere olsun kredi kartımın asgari tutarını geciktirmedim fakat bu ay böyle bir durum yaşadık, son ödeme tarihi 15 ocak 2010 olan bir kart borcum var yani son ödeme tarihi geçti şu an hiçbir ödeme yapmadım, haftaya cumaya kadar bütün borcu tamamlayacağım fakat geciken 1 haftalık süreçte beni neler bekliyor? Yani bildiğim kadarıyla bankaların yasal işlem başlatma süreci 90 günü buluyor fakat bu süreçte banka benimle iletişime geçecek mi, ya da farklı bir işlem başlatılacak mı?
Onun dışındada gecikmelerle ilgili bilgi sahibi bir arkadaşımız genel olarak bir bilgilendirme yaparsa herkes bilgilenmiş olur, şimdiden çok teşekkürler.