Anket En iyi laptop markası sizce hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 129
En iyi laptop markası sizce hangisi?
Asus
%22,48 (29 Oy)
Acer
%6,20 (8 Oy)
MSI
%0 (0 Oy)
Dell
%4,65 (6 Oy)
HP-Compaq
%9,30 (12 Oy)
Lenovo(IBM)
%6,98 (9 Oy)
Toshiba
%23,26 (30 Oy)
Vestel
%0,78 (1 Oy)
Sony
%7,75 (10 Oy)
Packard Bell
%1,55 (2 Oy)
Monster
%2,33 (3 Oy)
Fujitsu - Siemens
%0,78 (1 Oy)
LG
%1,55 (2 Oy)
Apple
%5,43 (7 Oy)
Samsung
%3,88 (5 Oy)
Diğer (Belirtiniz)
%3,10 (4 Oy)
  • 22-01-2010, 09:09:07
    #19
    Öncelikle Apple en iyisi kanımca herşeyiyle. Onun dışında Asus gelir neden çünkü Asus bütün parçalarını kendi üretiyor diğer markaların hepsi toplama hepsi aynı kapıya çıkıyor. Ben Sony kullanıyorum memnunum. Bence Apple>Sony>Asus gelir. Ben Sony 'i güzel göründüğü için almıştım gayette memnunum. Casper 'ın ankette yer bile almaması beni sevindirdi. Nefret ediyorum Türkiye'nin prestiji diyorlar birde, Türkiye'nin rezili onlar be. Daha geçen gün baktım 6 gb ddr3 ram 2 gb ekran kartı 500 gb hdd li makinayı 2.050 tl ye veriyorlardı oha dedim ne alaka bir baktım casper mış. Olabilir yani yaparlar sattıktan sonra aynı makina kısa sürede 5 kere döner servise.
  • 22-01-2010, 10:13:44
    #20
    Toshiba diyorum ben de.
  • 22-01-2010, 11:11:46
    #21
    Casper.
  • 22-01-2010, 11:13:39
    #22
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Casper.
    Kameralar nerde el sallayalım.
  • 22-01-2010, 11:24:22
    #23
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kameralar nerde el sallayalım.
    Webcam'e salla . Casper'in lettoplarıyla ilgili nasıl bir probleminmi oldu?
    Ben 1.5 senedir kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. En ufak bir probleminde teknik serviste sorgusuz sualsiz paraça değişimi yaptım. Bence gerek Garantisi olarak, gerek performans olarak en iyisi Casper Nirvana.
  • 22-01-2010, 13:04:10
    #24
    exper en iyisi bana göre
  • 22-01-2010, 18:06:56
    #25
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webcam'e salla . Casper'in lettoplarıyla ilgili nasıl bir probleminmi oldu?
    Ben 1.5 senedir kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. En ufak bir probleminde teknik serviste sorgusuz sualsiz paraça değişimi yaptım. Bence gerek Garantisi olarak, gerek performans olarak en iyisi Casper Nirvana.
    caspere laf attığımız yok hocam burda, casper nasıl bir makina üretiyorsa bugüne kadar kullanan bütün arkadaşlarım belli bir gün sonra tekrar servise götürdüler ha şu var anında ilgileniyorlar gerekirse sıfır makinayı bile verirler ama bizim amacımız bilgisayarın sık sık servise gitmemesi.
  • 22-01-2010, 18:08:11
    #26
    Toshiba.
  • 22-01-2010, 22:40:14
    #27
    Alıntı
    Ben 1.5 senedir kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. En ufak bir probleminde teknik serviste sorgusuz sualsiz paraça değişimi yaptım. Bence gerek Garantisi olarak, gerek performans olarak en iyisi Casper Nirvana.
    Katılıyorum.Bende nirvana aldım 3-4 ay oluyor bir sorun yaşamadım.Üst komşumuz acer mi öylebirşey aldı aldığından beri servise gidip geliyor.Yeni bilgisayar vermişler aynı sorun ondada var.
    (ama bide böyle şeyler sanırım şans işi genelde ne alsak ertesi gün yada aldığımız akşam birşey çıkar.Geçenlerde doğutaşın en iyi dedikleri bazayı aldık adamlar geldi atıp atıp durdular.Niye atıyorsunuz dediğimizde bunlar avrupa paketli birşey olmaz dediler.Akşam oldu yattık gıcırdamaya başladı.Teknik servis geldi bulamadı ne olduğunu kafalarına göre üst plakayı değiştirelim belki düzelir dediler.bekliyoruz bakalım)



    Birkaç tane var benim için.

    Apple
    Casper
    Hp