Öncelikle Apple en iyisi kanımca herşeyiyle. Onun dışında Asus gelir neden çünkü Asus bütün parçalarını kendi üretiyor diğer markaların hepsi toplama hepsi aynı kapıya çıkıyor. Ben Sony kullanıyorum memnunum. Bence Apple>Sony>Asus gelir. Ben Sony 'i güzel göründüğü için almıştım gayette memnunum. Casper 'ın ankette yer bile almaması beni sevindirdi. Nefret ediyorum Türkiye'nin prestiji diyorlar birde, Türkiye'nin rezili onlar be. Daha geçen gün baktım 6 gb ddr3 ram 2 gb ekran kartı 500 gb hdd li makinayı 2.050 tl ye veriyorlardı oha dedim ne alaka bir baktım casper mış. Olabilir yani yaparlar sattıktan sonra aynı makina kısa sürede 5 kere döner servise.