Webcam'e salla

. Casper'in lettoplarıyla ilgili nasıl bir probleminmi oldu?
Ben 1.5 senedir kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. En ufak bir probleminde teknik serviste sorgusuz sualsiz paraça değişimi yaptım. Bence gerek Garantisi olarak, gerek performans olarak en iyisi Casper Nirvana.
caspere laf attığımız yok hocam burda, casper nasıl bir makina üretiyorsa bugüne kadar kullanan bütün arkadaşlarım belli bir gün sonra tekrar servise götürdüler ha şu var anında ilgileniyorlar gerekirse sıfır makinayı bile verirler ama bizim amacımız bilgisayarın sık sık servise gitmemesi.