• 11-01-2010, 00:22:39
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,
    Lise yılları geçtikten sonra 2 yıl dershane serüveni ve sonrasında askerlik ile devam eden hayatımda elimde kala kala sadece bir kpss puanı kaldı.
    ALLAH a şükür o var .Olmayanlar ne yapsın...

    Bugünlerde memur alımı yapılacak olan Gardiyanlık açıkları için bende başvuruda bulundum.
    Fakat memurlar.net te okudum bir açıklama beynimden vurulmuşa çevirdi beni.
    İlgili sayfa : http://www.memurlar.net/haber/35645/

    Şimdi bilgisi olan ya da fikirlerini beyan edecek arkadaşlar varsa daha geniş çaplı araştırmalar yapacağım.

    Açıkcası bu durumun böyle olduğuna inanmak gelmiyor içinde

    İyi forumlar dilerim.

    Siz olsanız İnfaz Koruma Memuru Olurmuydunuz????
  • 11-01-2010, 00:39:53
    #2
    "7- Mahkum sana ana avrat sövse dokunamazsın, insan hakları falan muhabbeti... Hatta daha ileri sana vurmaya kalkınca, kaçacaksın... Eğer kendini korumak için döğüşürsen anında savcı tarafından işlem görürsün. Çoğu zaman kademe ilerlemesi durdurulur yada göreve son verilir.""

    breh... brehh
  • 11-01-2010, 00:53:19
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aman dikkat uzak dur. bizim akrama askerdi mahkumları götürüp getirirken başını ezmişlerdi. şehit oldu bir çocuğuda yetim kaldı. cezaevindekiler zaten iyi insan olsalar orada olmazlar. livata, pislik, şiddet diz boyu. kendine başka bir meslek bul derim.
  • 11-01-2010, 01:10:49
    #4
    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman dikkat uzak dur. bizim akrama askerdi mahkumları götürüp getirirken başını ezmişlerdi. şehit oldu bir çocuğuda yetim kaldı. cezaevindekiler zaten iyi insan olsalar orada olmazlar. livata, pislik, şiddet diz boyu. kendine başka bir meslek bul derim.
    Hani derler ya iki ucu boklu deynek diye...
    Bizimkiside o hesap
  • 11-01-2010, 08:06:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman dikkat uzak dur. bizim akrama askerdi mahkumları götürüp getirirken başını ezmişlerdi. şehit oldu bir çocuğuda yetim kaldı. cezaevindekiler zaten iyi insan olsalar orada olmazlar. livata, pislik, şiddet diz boyu. kendine başka bir meslek bul derim.
    Ama o işide yapan biri olmak zorunda? O zaman kapatalım hapishaneleri tüm mahkumlarda dışarda gezsin kimse ilgilenmesin.
  • 11-01-2010, 09:35:50
    #6
    Smork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama o işide yapan biri olmak zorunda? O zaman kapatalım hapishaneleri tüm mahkumlarda dışarda gezsin kimse ilgilenmesin.
    Tabi o işi yapacak insanlar var, olacak. Arkadaşa olmamasını öneriyor;

    çalışma koşulları, maaş yani çalıştığına değmez o yüzden yol yakınken başka bir iş bulsan daha iyi olur yok ben memnunum dersen ki ona biz karışamayız o zaman hayırlı olsun diyebiliriz.
  • 11-01-2010, 10:09:27
    #7
    yanımdan gecen mahkum otobusu benım kullanıgım otobustekı ınsalara laf atıp , bıze dogru tukurukler savurup , insanlık dışı hareketlerini gorunce .. O ana kadar beynime kazınmış olan nede olsa onlarda insan sözü bir anda beynimdem uçuverdi..
  • 05-03-2021, 14:55:09
    #8
    Benim de başka çare kalmadı, son KPSS de zaten puan lazım değil 70i geçeyim diye girdim. 71 aldım, acaba bu puanla mülakatlara seçilebilme şansımız varmı?
  • 05-03-2021, 15:51:31
    #9
    Adalet Bakanlığı son çareniz olsun. Tüm alternatifleri denersiniz, olmazsa son çare Adalet Bakanlığına girersiniz.