Smork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama o işide yapan biri olmak zorunda? O zaman kapatalım hapishaneleri tüm mahkumlarda dışarda gezsin kimse ilgilenmesin.
Tabi o işi yapacak insanlar var, olacak. Arkadaşa olmamasını öneriyor;

çalışma koşulları, maaş yani çalıştığına değmez o yüzden yol yakınken başka bir iş bulsan daha iyi olur yok ben memnunum dersen ki ona biz karışamayız o zaman hayırlı olsun diyebiliriz.