Merhabalar arkadaşlar,
Lise yılları geçtikten sonra 2 yıl dershane serüveni ve sonrasında askerlik ile devam eden hayatımda elimde kala kala sadece bir kpss puanı kaldı.
ALLAH a şükür o var .Olmayanlar ne yapsın...

Bugünlerde memur alımı yapılacak olan Gardiyanlık açıkları için bende başvuruda bulundum.
Fakat memurlar.net te okudum bir açıklama beynimden vurulmuşa çevirdi beni.
İlgili sayfa : http://www.memurlar.net/haber/35645/

Şimdi bilgisi olan ya da fikirlerini beyan edecek arkadaşlar varsa daha geniş çaplı araştırmalar yapacağım.

Açıkcası bu durumun böyle olduğuna inanmak gelmiyor içinde

İyi forumlar dilerim.

Siz olsanız İnfaz Koruma Memuru Olurmuydunuz????