• 23-12-2009, 21:14:18
    #19
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Bunda tuttu tuttu tutmadı, Recep ivedik 4 çıkmaz Ama güzele benziyor
  • 23-12-2009, 21:50:34
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her insanın mizah anlayışı bir değildir ..!

    Bizim insanımız; küfürü, argoyu seviyor. Kaç tane komedi filminde, skecinde veya showunda küfür, argo yok? Benim aklıma gelmiyor. Biz mizahı küfür ve argoyla seviyoruz.

    Recep ivedik'te bunun en büyük kanıtlarındandır. Recep ivedik 1 ve 2 gişe rekorları kırdı.
    Eminim bu da diğer 2 seri gibi çok izlenecektir.

    He ben izlemedim mi? Evet izledim, ve çok ta güldüm Fakat bu anlayışımızı değiştirmemiz gerektiğini düşünüyorum. Çok kaliteli filmler de çekiliyor, fakat 5 bin 10 bin kişi izliyor.


    Bizim sinema anlayışımız ile avrupalının, amerikalının çok farklı. Adamlar devasa filmler yapıyor.

    Bknz: Avatar filmi 11 yılda yapılmış ve 500 milyon dolar para harcanmış. Tabi buda bütçe meselesi. Türkiyede bu denli yüksek meblada bir paraya kimse film yapmaz.
  • 23-12-2009, 22:10:51
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ya hani adamın burnunu karıştırıyor ya orda koptum ya
  • 23-12-2009, 22:59:30
    #22
    Recep abi yine güzel şeyler yapmış
  • 24-12-2009, 00:07:16
    #23
    Kalite göreceli kavram okuyacağınızı bilsem uzunca bir örnekle açıklamak isterdimde şimdi gece gece boşveriyorum belki ilerde yazarım.

    Ha eğer kaliteden kastınız ödülse, nuri bilge ceylan filmleriyse ben almayım. 30 dakika bile sürmeyecek filmi boş bakışlarla, sigara içme sahneleriyle, cama kafasını dayamış şehri seyreden adamlarla, yolda giden arabalarla zaman doldurmak marifetse ben çok idda ediyorum ne altın ayı bırakırım, ne portakal

    Ruh sıkan filmlerdeyse, izleyip gülüp geçeceğim bu tarz geyik filmleri tercih ederim.

    Ha istemez miyim Kemal Sunal gibi sosyal mesaj veren komedi filmleri çekilsin isterimde şimdi kimse elini taşın altına koymuyor gözü yemiyor.
  • 24-12-2009, 01:44:05
    #24
    süper ya puhahaha şubata kadar bekleyemem ben yayınlanmadan korsanı çıkarmı dersiniz
  • 24-12-2009, 02:23:00
    #25
    Kar
    Üyeliği durduruldu
    Bence 2 den daha güzel olucak.
  • 24-12-2009, 03:11:31
    #26
    Laptop'la sinek avlıyor adama bak
  • 24-12-2009, 04:27:27
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Her bölümüne 2 kez gittim. Toplam 4 kez gittim sırf buna Çok güzel hiç kacırmam sinemalarını