Kalite göreceli kavram okuyacağınızı bilsem uzunca bir örnekle açıklamak isterdimde şimdi gece gece boşveriyorum belki ilerde yazarım.

Ha eğer kaliteden kastınız ödülse, nuri bilge ceylan filmleriyse ben almayım. 30 dakika bile sürmeyecek filmi boş bakışlarla, sigara içme sahneleriyle, cama kafasını dayamış şehri seyreden adamlarla, yolda giden arabalarla zaman doldurmak marifetse ben çok idda ediyorum ne altın ayı bırakırım, ne portakal

Ruh sıkan filmlerdeyse, izleyip gülüp geçeceğim bu tarz geyik filmleri tercih ederim.

Ha istemez miyim Kemal Sunal gibi sosyal mesaj veren komedi filmleri çekilsin isterimde şimdi kimse elini taşın altına koymuyor gözü yemiyor.