Her insanın mizah anlayışı bir değildir ..!

Bizim insanımız; küfürü, argoyu seviyor. Kaç tane komedi filminde, skecinde veya showunda küfür, argo yok? Benim aklıma gelmiyor. Biz mizahı küfür ve argoyla seviyoruz.

Recep ivedik'te bunun en büyük kanıtlarındandır. Recep ivedik 1 ve 2 gişe rekorları kırdı.
Eminim bu da diğer 2 seri gibi çok izlenecektir.

He ben izlemedim mi? Evet izledim, ve çok ta güldüm Fakat bu anlayışımızı değiştirmemiz gerektiğini düşünüyorum. Çok kaliteli filmler de çekiliyor, fakat 5 bin 10 bin kişi izliyor.


Bizim sinema anlayışımız ile avrupalının, amerikalının çok farklı. Adamlar devasa filmler yapıyor.

Bknz: Avatar filmi 11 yılda yapılmış ve 500 milyon dolar para harcanmış. Tabi buda bütçe meselesi. Türkiyede bu denli yüksek meblada bir paraya kimse film yapmaz.