• 17-12-2009, 23:47:28
    #10
    Okulda arama yapıyorlar bütün ciddi hocalar geldi. Herkesin tırstığı müdür yardımcısıda geldi tabi. Orda beni bi gülme tuttu durduk yere hocalarıda güldürdük öyle böyle 10 dk ecel teri dökmüştüm hem gülüp hem tırsıyodum
  • 18-12-2009, 15:35:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    WebShare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel resim
  • 18-12-2009, 15:36:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hastalık bir sorun değil mi zaten ?
    bilmem olabilir ama bence aynı değil
  • 18-12-2009, 15:37:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    teefy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş çevren yanında olduğunda olabilirmi bu durum sadece .
    hayır yolda yürürken durduk yere gülebiliyorum ama çok abartılı değil kendimi tutabiliyorum
  • 18-12-2009, 15:42:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yaş kaç bilmiyorum ama umarım ağlamassın hep gülersin.Yahu anladık gülmeni de istiklal marşında'da gülünür mü ?
  • 18-12-2009, 15:50:43
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Neyoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş kaç bilmiyorum ama umarım ağlamassın hep gülersin.Yahu anladık gülmeni de istiklal marşında'da gülünür mü ?
    sorma yaa keşke nerde gülebileceğimi ayarlayabilsem.

    edit: pazartesi istiklal marşına kalmamak için hep geç gidiyorum