• 17-12-2009, 16:55:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ilk önce herkese hayırlı akşamlar;
    Başlık uydumu bilmiyorum ama siz yinede okuyun.

    Benim Bir Sorunum var yoksa Hastalıkmı Desem konuyu açayım;
    Ben Ne Olursa Olsun Herşeye Gülerim. Örnekler Açıklayayım;
    Okulda Hoca Ders Anlatır Ben Gülerim.
    Saygı Duruşu, İstiklal Marşı gibi Milletin Hepten Sustuğu Bi Anda Ben Yine Gülerim.
    Geçenlerde Hoca Konuşuyorum diye Sözlüye Sıfır verdim. Ben Krize Girdim. (Gülme Krizi)
    ve Bunun Gibi bir sürü anı.

    Şimdi Siz Söyleyin Bu Bir Hastalıkmı yoksa Sorunmu?
  • 17-12-2009, 16:59:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Zamanla geçer heralde. Yada Hayatında çok az gülmüşsün şimdide bol bol atıştırıyorsun gülücüklerini. Birde ben güleyim
  • 17-12-2009, 17:01:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanla geçer heralde. Yada Hayatında çok az gülmüşsün şimdide bol bol atıştırıyorsun gülücüklerini. Birde ben güleyim
    Kendimi bildim bileli böyleyim. Geçeceğini zannetmem
  • 17-12-2009, 17:04:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Oktigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimi bildim bileli böyleyim. Geçeceğini zannetmem
    Allah yardımcın olsun.
  • 17-12-2009, 17:05:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcın olsun.
    sağolasın
  • 17-12-2009, 19:15:42
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 17-12-2009, 19:53:14
    #7
    Arkadaş çevren yanında olduğunda olabilirmi bu durum sadece .
  • 17-12-2009, 20:43:41
    #8
    Hastalık bir sorun değil mi zaten ?
  • 17-12-2009, 22:29:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bir zamanlar bendede vardı böyle birşey bir hocam kızmıştı, o gündür bu gündür hiçbirşeye gülmüyorum.