Başlık uydumu bilmiyorum ama siz yinede okuyun.
Benim Bir Sorunum var yoksa Hastalıkmı Desem konuyu açayım;
Ben Ne Olursa Olsun Herşeye Gülerim.
Örnekler Açıklayayım;Okulda Hoca Ders Anlatır Ben Gülerim.
Saygı Duruşu, İstiklal Marşı gibi Milletin Hepten Sustuğu Bi Anda Ben Yine Gülerim.
Geçenlerde Hoca Konuşuyorum diye Sözlüye Sıfır verdim. Ben Krize Girdim. (Gülme Krizi)
ve Bunun Gibi bir sürü anı.
Şimdi Siz Söyleyin Bu Bir Hastalıkmı yoksa Sorunmu?