Neyoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaş kaç bilmiyorum ama umarım ağlamassın hep gülersin.Yahu anladık gülmeni de istiklal marşında'da gülünür mü ?
sorma yaa keşke nerde gülebileceğimi ayarlayabilsem.

edit: pazartesi istiklal marşına kalmamak için hep geç gidiyorum