• 28-11-2009, 22:24:57
    #10
    Bunu yapanlar ibadet yaptığını sanmasınlar ayıptır yazıktır günahtır
  • 28-11-2009, 22:29:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    şuan o şeref yoksunu mahlukata öyle şeyler yapmak istiyorum ki anlatamam ama ben insanım onun kadar alçalamam.
  • 28-11-2009, 22:31:34
    #12
    Bunun din ile alakasıda yok.İnsan değil bu adi yaratık
  • 28-11-2009, 23:05:56
    #13
    Bizim milletimiz bi acaip gerçekten.
    Gider koyun alır, valizin içine koyarak taşır.
    Dana alır, kasaba 2 kuruş para vermesin diye kendi kesmeye çalışır. dana yerine ya kendini keser, ya kaçırır, ya eziyet eder hayvana.
    Sonra ibadet yaptım diye övünür.
    Bu videoyu izlemedim çünkü içim parçalanıyor gerçekten dayanamıyorum. Ama haberlerde o dananın arka ayaklarına bıçak sallayan adamı (utanmaz arlanmaz herif birde gülüyordu) gerçekten içeri atmak lazım. Yada aynısını ona yapmak lazım bakalım nasıl oluyor anlasın.

    Lütfen çok rica ediyorum işinin ehli olan kasaplara hayvanlarınızı kestirin, sevaba gireyim derken günaha girip hayvanlara eziyet çektirmeyin. Ağzı dili yok o gariplerin, bir konuşabilseler kim bilir neler söyleyecekler.
  • 28-11-2009, 23:11:34
    #14
    yazık günah ya bu ne :S resmen ayakları boğazı kesik kesik hayvan sürünüyor acı çekiyor heryerinden kanlar fışkırıyor arka ayaklarını sürterek yürümeye çalışıyor allah yoketsin sizin gibi ibadet yapıyorum diyenleri....
  • 28-11-2009, 23:15:49
    #15
    Ulan ben böyle adamın varya bunca yıl nerde yaşadığını ne okduğunu ne izlediğini nasıl yaşadığını çok merak ediyorum 3 yaşındaki çocuğun bile gücü olsa hayvanı böyle yapmaz akıl var mantık var bizim ülke böyle insanlar yüzünden bu hali alıyor. Hayvan Hakları koruyucuları bunu görmesin ülkede skandal olur.
  • 28-11-2009, 23:43:08
    #16
    Dün izledim ben de bu videoyu, resmen vahşet o hayvanın kesik bacaklarla yürüyüşü varya bitirdi beni
  • 28-11-2009, 23:47:22
    #17
    bu neya mantık dışı bir olay ama şaşkın değilim burası Türkiye....
  • 29-11-2009, 01:05:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    kalksın abi bu kurban işi fakire falan dağıtıldığıda yok zaten .. para falan verilsin bunun yerine yazık yaw